My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Before the Rain
Expresiones
Expresiones
tak sanggup !
Friday 3 February 2012 | 00:15 | 0 Rain[s]
Hi , assalamualiakum . lame nye tak update blog . almaklum lah , pelajar sekolah kan . mesti terikat dengan kerja sekolah blablabla . eh , nak cerita pasal title atas tu sebenar nyee .

akhirnya , aku dapat lunaskan impian mak bapak aku . ALHAMDULILLAH . aku dapat masuk sch teknik teluk intan . tapi , aku sedih nak tinggal mak bapak aku . terutame sekali bapak aku . okayyyy . aku sayang bapak aku sesangattt ! walaupun aku selalu lawan cakap bapak aku , tapi aku sayang bapak aku . okayyy . aku tak sanggup nak tinggal kan bapak aku sorang-sorang kat rumah tanpa mak aku . mak aku selalu pergi outstation . kalau aku pindah mesti bapak aku sorang- sorang dekat rumah . makan sorang - sorang . weyy . aku tak sanggup ! tapi demi cita- cita aku , aku terpaksa kuat kan diri .

| mak , abah : shida sayang mak , abah . jaga diri elok - elok ye . |

| syuhada : jaga kawan kite elok - elok kehh . nanti kalau aku dah pindah , cakap dekat ira aku mintak maaf if aku dah buat salah kat dye . |



okayyy . dah tak tahu nak tulis apee . mate pon dah nak bengkak . act , aku menangis time tulis entri ni . aku mudah nangis okayy .

sekian terima kasih dan assalamualaikum . 

Old Post
Bonjour
You've Stuck

Hello Peeps !
I'm Nurul Farashida . Welcome to my blog