My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Before the Rain
Expresiones
Expresiones
aku cemburu
Saturday 7 January 2012 | 19:03 | 0 Rain[s]
assalamualaikum . hi korang . sihat ? hari ni shida nak cerita pasal gotong royong kat sch semalam .

kat sekolah semalam ade gotong royong kemas kelas . mule2 aku malas nak pergi sebb aku malas nak buad kerja . tapi hati aku melonjak2 nak pergi . pergi sekolah dengan kawan . buat kerja siked , merayap je lebih . sedang mengusha2 budak kemas kelas , aku nampak sorang lelaki ni . YA ALLAH wei , SYAFIQ ! sumpah aku cakap aku happy sangad sebb syafiq datang . tapi dye datang bukan sebb nak tolong kitorang kemas kelas . tapi dye ade rancangan lain . mule2 aku tak taw rancangan dye tuhh . tapi maybe ALLAH nak tunjuk kod . aku dengan cenok pergi kedai nak beli makanan . lepas membeli belah kitorang pon merayap satu kampung . dah lah pakai moto membe . soi YANA ! time nak masok sekolah balik , aku nampak syafiq tengah dating . YA ALLAH . sumpah tangan aku menggelatar time tuu . aku tak boleh terima hakikat ! aku rase perasaan cemburu dah membuak2 dalam diri aku ni .  ye lah time dye coup dgn aku mane ade dating , mcj pon 2 bulan sekali . harap je satu kelas , tapi tegor aku pon tak . dye lebih suke layan perempuan lain depan GF dye sendiri .

syafiq , aku harap kau happy lha dengan GF baru kau tu . aku doakan korang kekal . :'(

Old Post | New Post
Bonjour
You've Stuck

Hello Peeps !
I'm Nurul Farashida . Welcome to my blog